Wil je weten hoe we te werk gaan?
Bekijk ons filmpje hier.
Goede kwaliteit van zorg zit niet alleen in goede behandelingen, maar ook in goede communicatie. Je kan echt een verschil maken als je ingewikkelde behandelingen en werkprocessen helder uitlegt.
Visuele communicatie helpt daarbij. We maakten filmpjes en infographics voor veel verschillende organisaties binnen de zorg. Zoals ziekenhuizen, thuiszorg, medische onderzoeksbureaus en de CliniClowns.
Je wilt aan belanghebbenden duidelijk maken wat jouw zorgorganisatie precies doet en waarin jullie je onderscheiden van andere aanbieders. Of je wilt aan collega's laten zien wat de strategie is van je team.
Je wilt aan jouw doelgroep vertellen over een behandeling of je wilt tips geven over gezond leven. Een extra uitdaging bij kinderen, laaggeletterden of mensen met een verstandelijke beperking.
Je wilt uitleggen hoe complexe processen werken in je organisatie. De toepassing van de verschillende zorgwetten. Uitleg over de financiële stromen. Samenwerking op het gebied van zorginkoop.
Meer weten waarom we zo bewust hebben gekozen om voor de zorg te werken? Lees ons manifest.
Een whiteboardanimatie werkt goed om complexe zaken helder uit te leggen. We hebben verschillende opties, kijk welke het beste bij jou past.
Een live tekenaar tekent mee tijdens een meeting (zowel on- als offline) voor meer focus, positieve energie en een helder overzicht aan het eind.
Tijdens een workshop tekenen leer je de beginselen van visueel denken, waardoor je makkelijk je ideeën met behulp van beeld kunt overbrengen.
Met een infographic kun je in één helder beeld jouw bedrijfsvisie weergeven of laten zien wat jouw organisatie afgelopen jaren bereikt heeft.
Als er een tekenworkshop op de planning staat, zie je hem hieronder!
(Zo niet dan moeten we deze nog inplannen)
De Correspondent, NS, Philips en andere klanten geven ons gemiddeld een 9.1 op basis van 69 reviews.
Alle reviews zijn onafhankelijk verzameld door The Feedback Company en Google.
Wij kunnen natuurlijk over onszelf zeggen dat we goed zijn, maar liever laten we onze klanten aan het woord. In deze blogs vertellen onze klanten hoe ze de samenwerking met ons hebben ervaren.